Polityka jakości
Celem organizacji jest zapewnienie jak najlepszego poziomu obsługi naszych Klientów w produkcji elementów do wentylacji.
Dążymy ciągle do terminowego dostarczania naszych wyrobów spełniających wszystkie wymagania Klientów, w tym wymagań norm związanych z wyrobem oraz wymagań prawnych i regulacji z uwzględnieniem ryzyk i szans wynikających z kontekstu organizacji.
Niniejszą Politykę realizujemy z uwzględnieniem poniższych zasad:
- Doskonalenie procesów, wyrobów i podnoszenie kwalifikacji pracowników jest planowane i nadzorowane a jakość jest integralnym elementem wszystkich procesów.
- Kształtowanie przekonań, że za jakość odpowiedzialny jest każdy pracownik, ma rozwijać poczucie tożsamości i odpowiedzialności za firmę.
- Jakość produktów ma spełniać oczekiwania naszych Klientów oraz stanowić rekomendację do dalszych kontraktów.
- Monitorowanie zadowolenia Klientów, procesów, wyrobów i stanu infrastruktury oraz analiza pozyskanych informacji jest podstawą do zarządzania organizacją.